Інформатика 5 клас

Інформатика 5 класи

( НОВОЮ ПРОГРАМОЮ НУШ (2022-2023 НАВЧАЛЬНИЙ РІК) ДО ПІДРУЧНИКА «ІНФОРМАТИКА». АВТОРИ: МОРЗЕ Н. В., БАРНА О. В.)

УРОК 11. Операційна система.

  1. Презентація
  2. Вправа 1
  3. Вправа 2
  4. Вправа 3
  5. Вправа 4
  6. Вправа 5
  7. Вправа 6
  8. Кросворд

УРОК 8. Складові комп'ютера та їх призначення

  1. Презентація
  2. Вправа 1
  3. Вправа 2
  4. Вправа 3
  5. Вправа 4
  6. Тестування


Урок 50. Контрольна робота

Виконати підсумкову контрольну роботу

вправа 1

Урок 49. Плануємо власний проєкт. Виступ з презентацією. Друк презентації

  1. Конструктор орнаментів
  2. Створити презентацію на тему: "Українська вишивка" на 6 слайдів, один з яких містить створений орнамент

Урок 48. Анімація перехотів між слайдами. Робота над проєктом «Винаходи дітей».

  1. Презентація "Катерина Білокур"
  2. Створити презентацію на тему: "Винаходи дітей"
  3. Сайт "Винаходи дітей"
  4. Вправа 1

Урок 47 Налаштування показу презентацій

  1. Презентація Фінансова грамотність
  2. Презентація  Сім чудес України

Урок № 43 Об'єкти презентації. Редагування об'єктів презентації.  Форматування тексту та вставлення зображень

  1. Інструкційна картка до уроку
  2. Презентація Пристрої
  3. Презентація Київ
  4. Зображення Банер

Урок № 41. Програмне забезпечення для створення та відтворення комп'ютерних презентацій

  1. Презентація "Писанки"
  2. Презентація "Види комп'ютерів"

Урок № 40. Підсумкова контрольна робота з теми "Програми для роботи з текстами"

  1. Тестування 
  2. Курс швидкого набору тексту
  3. Проект Клавіатурний тренажер

Урок № 36. Зберігання даних з Інтернету. Генерація власного QR- коду

Вправа 1. Етапи пошуку інформації в Інтернеті

Вправа 2. Постав слова в правильному порядку

Вправа 3. Основні визначення

Вправа 4. Формування правильних запитів

Інструкційна картка до уроку

Урок №31. Комікс. Робота з графікою в текстовому процесорі. Групова робота: написання сценарію коміксу та його реалізація засобами текстового процесора

  1. Вікторина КОМІКС

День безпечного Інтернету

Веб-квест

  1. Безпека в Інтернеті
  2. Погоня в лабіринті
  3. Правильно чи неправильно. Інтернет-безпека
  4. Комп'ютерні мережі 
  5. Пошук інформації в Інтернеті
  6. Інтернет - це
  7. Анаграма 
  8. Інтернет - це... (повітряні кулі)
  9. З'єднай
  10. Безпечний Інтернет (полювання на кротів)
  11. Мережа Інтернет
  12. Склади речення

Урок 28. Вставлення малюнків до текстового документа. 
Урок 27. Робота над проєктом "Екологічний календар"
Презентація-повторення https://view.genial.ly/61726e4a9ad8830dc26f8eaa
  1. Правила введення тексту https://wordwall.net/play/23260/251/787
  2. Формати текстових документів https://wordwall.net/play/23260/095/921
  3. Дії над об'єктами текстового документа https://wordwall.net/play/23260/095/921
  4. Скласти екологічний календар на 2023 рік за матеріалами https://www.dilovamova.com/index.php?page=142&calendar=ecology&year=2022
  5. Кожна сторінка календаря відповідає місяцю року, кожен учень отримає сторінку місяця і заповнює її визначними датами екологічного календаря, форматує її згідно зразка у документі:                                          5-А https://docs.google.com/document/d/1FzDBX2k7HLBgxa-cKCSVgmvGL6taA0QT1vK3XwSaf80/edit?usp=share_link
 №26. Форматування об’єктів текстового документа. Абзац. Поля.
  1. Розпізнай інструменти для зміни властивостей текстових об’єктів у середовищі текстового процесора https://learningapps.org/view22649223
  2. Розпізнай інструменти для зміни властивостей текстових об’єктів у середовищі текстового процесора https://learningapps.org/view22649329

Урок 25. Програми для опрацювання електронних текстів: Блокнот, Microsoft Office Word, Libre Office

  1. Відео "Як виготовляють книги" https://www.youtube.com/watch?v=OV4cJ7N6kio
  2. Вкажи призначення складових вікна текстового процесора Microsoft Word https://learningapps.org/22648804
  3. Вкажи назви позначених елементів вікна програми Libre Office Writer https://learningapps.org/22648942
  4. З'єднай у пари дію та результат https://learningapps.org/22649026
  5. Інструкційна картка до уроку 
  6. Виправити помилки в документі 


Контрольна робота

Урок 19. Побудова лінійних алгоритмів. Робота над проєктом.

Вправа 1. Дайте відповіді на запитання. У деяких запитаннях одна правильна відповідь, а в деяких - кілька https://learningapps.org/display?v=pstfrwrxk19
Складіть два проекти для виконавця Рудий кіт.
Проект 1 - Рудий кіт   намалює прямокутник зі сторонами 100 і 50. Сусідні сторони прямокутника повинні бути різного кольору, а протилежні- однакового. В кінці Рудий кіт повинен повідомити, що він виконав завдання. Зразок виконання проекту 1 https://drive.google.com/file/d/1_FII_YU3HxD4uiCEjwbs8iE_xlKpzhH4/view?usp=share_link
Проект 2 - Рудий кіт намалює квадрат зі стороною 75.  Колір сторін квадрата має відрізнятися від  кольорів сторін прямокутника. В кінці Рудий кіт повинен повідомити, що він виконав завдання.  Проект 2 створи самостійно.


Урок 17 – Дії над об’єктами в середовищі Scratch. Проєктна робота «Природа навколо нас»

Середовище Scratch онлайн https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted

Інструкційна картка до уроку 

Урок 16 – Об’єкти та їх властивості. Робота з об’єктами в середовищі виконання алгоритмів Scratch

Середовище Scratch онлайн https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=getStarted

Інструкційна картка до уроку 


Урок № 15. Створення зображень у графічному редакторі

Вправи на урок

  1. Обери підписи до елементів вікна графічного редактора Paint https://learningapps.org/view1884019
  2. Намалювати будинок https://www.autodraw.com/
  3. Познач властивості символів тексту та текстового напису у графічному редакторі Paint https://learningapps.org/view1929903
  4. Розмісти у правильній послідовності https://learningapps.org/view1929788

УРОК №14. КОМП’ЮТЕРНА ГРАФІКА ТА ЇЇ ОСОБЛИВОСТІ. ЗАСОБИ КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ. ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР PAINT

  1. СКЛАДИ ПАЗЛ У ВПРАВІ HTTPS://LEARNINGAPPS.ORG/VIEW596280
  2. ВИКОНАЙ ПЕРШЕ ТА ДРУГЕ ЗАВДАННЯ HTTPS://STUDIO.CODE.ORG/S/COURSE2/LESSONS/1/LEVELS/2
  3. ВКАЖІТЬ ДО ЯКОЇ РАСТРОВОЇ ЧИ ВЕКТОРНОЇ ГРАФІКИ НАЛЕЖАТЬ ЗОБРАЖЕННЯ HTTPS://LEARNINGAPPS.ORG/WATCH?V=PGQJOSF7221
  4. ПОРІВНЯЙТЕ ОСОБЛИВОСТІ РАСТРОВОГО Й ВЕКТОРНОГО ЗОБРАЖЕНЬ HTTPS://LEARNINGAPPS.ORG/WATCH?V=P3S8BNFNK21

УРОК 13. ПРОГРАМИ ДЛЯ РОБОТИ З ГРАФІКОЮ

  1. СТВОРИ ВЛАСНУ АВАТАРКУ HTTPS://AVATARMAKER.COM/
  2. ВІДНАЙДИ СЛОВА HTTPS://LEARNINGAPPS.ORG/WATCH?V=P56BJB0NT22&FBCLID
  3. ПЕРЕТВОРИ ФОТОГРАФІЮ НА КАРТИНУ HTTPS://WWW.LOONAPIX.COM/UA/PHOTO-ART/

КОНТРОЛЬНА РОБОТА https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7083993

Урок 7. Проєктна робота – створення інформаційної моделі комп’ютера для навчання.

ЗАВДАННЯ. Розробіть  і подайте у вигляді карти знань інформаційну модель власного комп'ютера для навчання (підручник с. 38-39) https://pidruchnyk.com.ua/1658-informatyka-5-klas-morze-2022.html
  1. Обговоріть особливості різних прикладів комп’ютерів для навчання.
  1. Визначте, за якими ознаками можна вирізнити комп’ютер для навчання, відповідні конфігурації комп’ютера можна знайти в сервісі за посиланням https://cutt.ly/CX0B48G
  1. У середовищі https://app.mindmup.com/ потрібно створити карту знань КОМП'ЮТЕР ДЛЯ НАВЧАННЯ. 
  1. Додайте у свої карти зображення складових комп’ютера.
  1. Оцініть вартість такого комп’ютера.
  1. Презентуйте свої карти і оцініть їх за критеріями
Оцінка інформаційної моделі комп'ютера
 (перевірте чи всі критерії наявні у вашій карті знань)


Критерій

Наявність

Створена карта містить центральний вузол “Комп'ютер для навчання”

  •  

Карта містить гілки: основні складові комп'ютера (монітор, миша, клавіатура, системний блок, акустична система)

  •  

Карта містить 2-3 додаткових складових комп'ютера ( пристрої для введення та виведення даних)

  •  

Кожна із складових подана підписом та зображенням

  •  

Для кожної із складових запропоновано 2 властивості: ціна та 1 характеристика (наприклад, для монітора - розмір екрану)

  •  

Зібрана інформаційна модель відповідає завданню: комп'ютер для навчання

  •  

На карті вказано джерела інформації

  •  

Кількість позначок

 

УРОК 5.  Комп'ютер, як пристрій опрацювання даних

Урок 4. Інформація, дані та повідомлення. Проєктна парна робота «Як доглядати за шкільними вазонами»

Вправа1. П'ятикласниця зібрала дані про свій фізичний стан. Із поданого списку утвори три групи слів чи словосполучень, які дають відповідь на запитання за такою послідовністю: Який показник? Які дані отримані? Яким пристроєм визначені? https://learningapps.org/view2506864?fbclid=IwAR0ypZsNfpwo5Ip-w5BqQGX8OKfD8KVMq5tFk1seDaTdd09O5g3DcEzu9ZE


Вправа 2. Встановити пари, де потрібно об`єднати спосіб подання повідомлення та відповідні їм приклади https://learningapps.org/view1255707?fbclid=IwAR2SvmWDVvfXs5VT7ndtxtYyKCT6JVv-_XwDYx16sM_Lo-FeaQ11KqhEtxI


Вправа 3. Розподіли приклади повідомлень у групи https://learningapps.org/view23709344?fbclid=IwAR3iLCM6EcALXFgasWt87HtUqq92yxrZQIQKByOObPG_d6OXqH7sUtfnnh0


Урок 1. Правила безпечної поведінки у кабінеті інформатики. Повторення основних прийомів роботи із комп'ютером. Безпека в Інтернеті.

Урок 2. Використання Інтернет. Сервіси для навчання в Інтернеті. Використання інтернет ресурсів для власного розвитку.

Урок 3. Дослідження доступної інформації за допомогою ґаджетів. Постановка програми, визначення причини та наслідків.

  1. В зошиті запиши список з 5 симуляцій для досліджень, які тобі сподобалися https://phet.colorado.edu/uk/ 
  2. Зрівноваж вогнегасники та бак https://cutt.ly/wYhUYtx






Немає коментарів:

Дописати коментар

Матеріалу конкурсу-ярмарки педагогічної творчості з інформатики

Використання технології "Перевернутий клас"  на уроках інформатики https://drive.google.com/drive/folders/1JUzMy9Jzk6LqW7m...