Інформатика 7 клас
Підручник Інформатика 7 клас Автори: Морзе Н., Барна О. 2024 р.
Критерії оцінювання з інформатики
Урок 50. Використання циклу з передумовою у середовищі програмування
Вправа 1. Команда повторенняWhile мовою програмування Python
Урок 41. Мова програмування. Середовище програмування
Урок 40. Створення та зберігання анімацій в різних форматах. Підсумкова робота
Урок 34. Структура сайту
- Вправа 1. Типи сайтів
- Відкрийте сайт та виконайте завдання 9 с.162
Урок 31. Формули в текстовому документі
Урок 29. Текстовий процесор. Форматування з використанням символів. Пошук та заміна фрагментів тексту
Урок 27. Вбудовані функції Excel
Урок 23. Етапи розв'язування задач за допомогою комп'ютера
Урок 22. Поняття про об'єкта та його властивості
Урок 21. Кодування графічних даних
Урок 20. Визначення довжини двійкового коду (ГР3)
Урок 19. Кодування текстових повідомлень (ГР1)
Урок 18. Кодування та декодування. Двійкове кодування
- Критерії оцінювання з інформатики
- Відвідайте сайт Google Тренди і перевірте інформацію про штучний інтелект за 90 днів.
- Перевірте чи правильно перевели числа з однієї системи числення в іншу за допомогою сервісу
Урок 17. Цифрові пристрої та технології для опрацювання даних різного типу. Впорядкування даних
- Сервіс для відображення метеоданих про Землю https://earth.nullschool.net/
- Як спланувати подорож в гугл картах?
- Дослідіть інструмент для пошуку даних 24timezones
- Відвідайте сайт Google Тренди і перевірте інформацію про мінну безпеку за 90 днів.
- Попрацюйте в сервісі Affinelaver та намалюйте свій макет кота, сумки чи взуття
- Створіть власну казку за допомогою сервісу Kazka.fun
- Пограйте в гру сортування кульок
- Посортуйте імена учнів вашого класу за алфавітом за допомогою онлайнового інструменту
Урок 16. Інформація, повідомлення, дані, шум
- Колесо настрою
- Вправа "Дії та інформаційні процеси". Отриману схему записати в зошит
- Карта знань MindMap. Створи карту знань з термінів: Дані, інформація, знання, мудрість з конкретними прикладами, що зустрічаються в твоєму житті.
Урок 14. Цифрові пристрої і проблеми
Урок 13. Розпізнаємо фото та відеофейки
- Перевідка д/з. Скористайтесь сайтом WebMii та знайдіть цифровий слід когось із авторів ваших шкільних підручників.
- Завантажте ФОТО і перевірте чи було воно відредаговане засобами якогось графічного редактора в середовищі ImageEdited. Друге фото оберіть будь-яке та також його перевірте.
- В програмі Metadata2go, використовуючи фото з попередньої вправи, визначте дані про те, у якій програмі було внесено зміни до файлу та яка камера була використана для його створення.
- Відкрий сайт WolframAlpha. Визнач, яка була погода в Гощі (Goshcha) 4 листопада 2014 року. Приклад у підручнику с.81.
Урок 12. Інформаційне "сміття" цифрового і нецифрового формату
- Очистити історію переглядів у своєму браузері
- Визначте обсяг Кошика та очистіть його
- Перейдіть на сайт TinEye та перевірте, де зустрічається зображення герба Гощі
Урок 11. ШІ та алгоритми рекомендацій
- Вправа 1. Перевірка д/з
Обговоріть, яких заходів безпеки вживає ваше оточення для зберігання даних. Створіть відповідну карту знань в середовищі. Не вживайте в карті конфіденційної інформації!
Перегляньте презентацію, занотуйте основні сервіси штучного інтелекту.
Урок 9. Загрози безпеці у комп'ютерних мережах
Урок 8. Хмарні сервіси
Урок 7. Електронні послуги. Інтернет для навчання
- Перевірка домашнього завдання
- Перейдіть
до електронних послуг на порталі Дія та ознайомтесь із послугами, які
доступні громадянам з 14 років
- Сформулюйте
правила роботи з електронною бібліотекою підручників на порталі lib.imzo.gov.ua
- Відвідайте сайт Прометеус та перегляньте цікаві курси для себе
Урок 4. Інтелектуальна власність. Авторське право
Урок 3
Вправа 1. Мережева топологія
Вправа 2. Тестування
Освітній серіал "Ден і Рора проти корпорації С"
Урок 1. Комп’ютерна мережа. Типи мереж. Обладнання використовується для забезпечення локальної мережі.
Вправа 1. Типи комп'ютерних мереж
Завдання 1. Попрацюйте
у парі. Дослідіть, як можна роздати інтернет одне одному і підключитися до
нього. Знайдіть, як це зробити в інтернеті. Чи можна таке з’єднання назвати
локальною мережею?
Завдання 2. Дослідіть,
яке мережеве обладнання є в кабінеті інформатики вашого закладу освіти.
Знайдіть в інтернеті характеристики цього обладнання.
Урок 2. Мережева топологія. IP-адреса пристрою в мережі. Визначення IP адреси свого пристрою.
Завдання 1.
Якщо у вашому закладі освіти організована локальна мережа, то намалюйте схему
топології мережі. Якщо ні, або ви не маєте доступу до цієї інформації, то
запропонуйте топологію, яку, на вашу думку, можна використати для розгортання
такої мережі. Оберіть для цього потрібну програму.
Завдання 2. Визначте IP-адресу вашого гаджета.
1.
Оберіть у меню Пуск розділ Налаштування.
2.
В однойменному вікні Налаштування
оберіть Мережа та інтернет.
3.
Якщо використовується Wi-Fi, то оберіть
мережу Wi-Fi, до якої ви підключені. Якщо ви в локальній мережі, тоді оберіть Ethernet.
4.
У розділі Властивості знайдіть
свою IP-адресу в списку біля пункту IPv4- адреса.
5. Перевірте, чи відображається та ж адреса у сервісі 2ІР. Дослідіть, які дані можна отримати за ІР-адресою за допомогою цього сервісу.
Немає коментарів:
Дописати коментар